Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Sziasztok, Luca vagyok!

2012.05.09. 08:47 luckó

Azok, akik a kezdetektől nyomon követik az Utánfutók életét, emlékezhetnek még a legelső postra, amelyben az ELTE, a BGF és a Corvinus futónagyköveteit ismerhették meg. Nekik érdekes lehet az is, hogy most egy teljesen új felhasználótól érkezik ez a bejegyzés. Mindez igazából egyáltalán nem meglepő, hiszen Bencével mostantól mi is az Utánfutók csapatát erősítjük, mégpedig a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem részéről. Az is előfordulhat, hogy már találkoztunk valamelyik margitszigeti futás alkalmával, de most itt egy kicsit részletesebben is bemutatkozunk.

A gimnázium alatt többféle sportot is kipróbáltam, végül az Esztergomi Evezősök Hajós Egyletének tagjaként 5 évig versenyszerűen eveztem. Már ekkor is szívesen választottam a futást az edzések kiegészítéséhez, de rendszeresen csak az egyetem alatt kezdtem el futni. Még elsőévesként csatlakoztam a GTK-n működő futókörhöz, melynek legnagyobb előnye, hogy a tagok között mindig lehet találni valakit, aki éppen rávehető egy kis mozgásra. Természetesen azzal sincs gond, ha egyedül indulok el, de szívesebben motiválok másokat, illetve sokszor pont ők segítenek nekem.

A BME-n egyébként másodéves műszaki menedzser hallgató vagyok, szívesen veszek részt rendezvények, sportnap vagy éppen bulik szervezésében. Tagja vagyok több közösségi körnek, többek között a koliban működő szórakozóhelynek is, így szerencsére mindig történik valami érdekes és nem igazán van időm unatkozni.

Nike ambassadorokkal először a decemberi Runiversityn találkoztam, de ekkor még egyáltalán nem sejtettem, hogy mi is igazából az ő feladatuk. Így lassan fél év elteltével érdekes belegondolni, hogy most már én is közéjük tartozom.

Remélem, hogy minél előbb találkozhatok veletek valamelyik futóeseményen, ott pedig keressetek bátran, kérdezzetek, vagy ha úgy van csak simán fussunk egy jót! :)

Címkék: bemutatkozás luca runiversity

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása