Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Újrakezdés 2012

2012.03.12. 11:47 Honey91

Szégyen és gyalázat, de nálam március 11-én került sor a 2012-es évem első futására. Persze most magyarázkodhatnék a vizsgaidőszak, a mínuszok és egyebek miatt, de be kell vallanom, hogy inkább egy jó nagy adag lustaság volt az oka.

Miután az Egyesült Államokban is nagykorú lettem, amiben a legnagyobb meglepetést a kis utánfutó társaság és JohNike okozta (innen is üzenve nekik óriási köszönömöt és <3-et).

A 21. életévem betöltése után pár nappal előkapartam a pontosan szilveszter óta porosodó kis cipellőmet és nekivágtam.

A 2 hónapos kihagyás után is feltűnően jól bírtam a magam 6 kilométerét. Szerencsére, mert nagyon szeretnék áprilisban a Vivicittán futkorászni, úgyhogy innentől nincs megállás!

Nálam egy kis napsütés volt a motiváció, tehát mindenkinek ajánlom, aki eddig nem tette, hogy húzza fel a nyúlcipőt és induljon a 2012-es futószezon, mert rengeteg közös program, kihagyhatatlan élmények és felejthetetlen bulik várnak ránk idén is. Én már nagyon várom! :D

Címkék: 21 reboot újrakezdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása