Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Tot ziens Amsterdam

2013.02.19. 09:42 Titi16

Végre egy hét suli nélkül!

Imádom az ezeket a heteket, mert ilyenkor a munka mellett csak azt csinálhatom, amit szeretek. Már a múlkori posztomban is említettem, hogy Amszterdamban is működik Nike Futóklub. Ők is előrukkolnak minden héten valami új dologgal, hogy még változatosabbá tegyék a futást. Az előzetes posztokból már sejtettem, hogy ez a következő valami tényleg igazán különleges este lesz, és nem kellene kihagynom.

Sokat hezitáltam, mert még aznap éjjel egy hosszabb utazás is várt még rám. ("Jajj, biztos akarok az út előtt futni? Kell nekem még plusz egy táska ruha?") Végül csak rászántam magam, és egy percre sem bántam meg!

Flyknit experience-ről szólt az este, ahol minden résztvevő tesztelhette ezeket az új csodacipőket. Aki esetleg még nem találkozott a flyknittel, annak ebben a videóban bemutatkozik:

Óriási élmény volt már csak az is, hogy ott lehettem, arról a 6 km-es körről nem is beszélve, amit sötétedés után Amszterdam egy kis parkjában futottunk le több, mint százan. Az interneten sok helyen olvastam, hogy a Nike szinte minden országban szervez PERFECT RUN-okat, ahol ki tudjátok próbálni a flyknit cipőket. Ha lehetőségetek van rá, menjetek el egyre, érdemes.

Képek:

Címkék: amszterdam futóklub flyknit

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása