Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Futóbuli sérült térddel?

2011.06.24. 12:28 MSErun

Sajnos abba a helyzetbe kerültem, hogy a sok futás miatt gyulladás keletkezett a jobb lábamban, így orvosi felhívásra ki kellett hagynom a szombati futást. :( Azonban az élmények így sem maradtak el. Gyakorlatilag "csak" a futást hagytam ki, de szerencsére az izgalmas helyszínekről rengeteg beszámolót kaptam.

Már az előkészületek során is látszott, hogy ez egy kicsit más lesz, mint a Fuss Városliget. A Vár sok meglepetést tartogatott a résztvevők számára.

Nekem az első élményem a Siklóval történő találkozás volt, ilyet utoljára kiskoromban éltem meg. :) Amíg a többiek futottak, előkészítettük a terepet, így már semmi sem akadályozta meg, hogy futólovaggá avassuk a távot teljesítőket. Ez után következett a VÁRva VÁRt party.

DJ Morpheusnak utólag is köszönjük a fantasztikus bulit!

Címkék: futóbuli fuss budavár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása