Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Egy újabb fogadalom

2013.02.04. 20:48 Honey91

Miről is írhatnék így év elején én is, mint mindenki más itt körülöttem, az újévi fogadalmamról?

Egyéb újévi fogadalmakkal különösen nem szoktam foglalkozni, vagy sikerül, vagy nem. Talán egy-egy "figyelmesebb leszek másokkal" és "kevésbé leszek egyke" címszó alatt elhangzott ígéretet nem nehéz kimagyarázni.

Egy félmaratont már nehezebb. :) Én nem fogadtam meg az Ironmant, sem havi 100 km-t. Egyelőre a szeptemberi félmaratonnal szeretnék megküzdeni. Saját meglepetésemre már a vizsgaidőszak alatt is sikerült megkezdenem a felkészülést.

heni_konyv.jpg

Ugyanakkor lehet, hogy ez már a tanulni nem akarás és a könyvektől való menekülés váltotta ki, de elmondhatom, hogy minden januári vizsgám előtti nap kilátogattam a szigetre, és ha már ott voltam, körbe is futottam.

Hozzá tartozik ehhez az is, hogy minden vizsgámat sikeresen teljesítettem is. A január csúcspontja természetesen a Hungaroring volt.

heni_hungaroring.jpg

Életemben nem fáradtam el így 4,3 km alatt, mint ezen a kis emelkedős havas pályán. Én a februárt is (hál’istennek immáron vizsgáktól mentesen) hasonlóan aktívan szeretném tölteni, ezért úgy döntöttem, hogy a szakdolgozatomban leírt minden 5000. karakter után a szigetre veszem az irányt. :D

Ki tart velem??

Címkék: sziget vizsgák fogadalom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása