Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Trióra készülök

2011.08.17. 08:49 somsom

Sokat gondolkodtam, hogy hol is kezdődött a TRIO-ra való felkészülésem. Valamikor, talán májusban, viszont, ha úgy vesszük, még mindig nem kezdődött el, csak a csapatomat toboroztam össze. Itt rögtön hozzátenném, hogy elképesztően könnyű dolgom volt, két telefon, két "igen – tök jó hogy rám gondoltál". :)

Onnantól, hogy a konkrét döntés megszületett, hogy MOST összeszervezem a csapatom, 5 perccel később már raktam le a második telefont, és körvonalazódott, ami eddig csak a fejemben volt, hogy kivel szeretném futni a Triót.

Szóval, amikor belebújhattam először a hiper-fancy új Nike futó cuccomba, és elmentettem az első kilométereimet a SportBandre, talán akkor kezdtem igazán a felkészülést, és közben – bár nem futottam túl sokat – megjártam négy Bulifutást, jó pár szigetkört, az Ultrabalatont, mégis úgy érzem, hogy már le tudnám futni a "majd rám osztandó" távot a TRIO-n.

Másrészről remélem, hogy egy más jellegű, komolyabb felkészülés veszi kezdetét e héttől, fixen azokkal az emberekkel, akikkel a váltót alkotjuk. Megismerjük kicsit egymást, felmérjük, hogy kitől mennyit várhatunk el. Leosztjuk, hogy ki melyik részt futja, és együtt is ráedzhetünk a szeptember 4-i Trio-ra.

Bízom benne, hogy én is meg fogom húzni ezt a hónapot kilométerek tekintetében, és nem csak, hogy csípőből menni fog a táv, hanem 5.15-5.30-as ezreket sikerül abszolválni.

Let’s get it started!

Címkék: felkészülés trio

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása