Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Meggyőzni Henit

2011.06.12. 13:03 Honey91

"Igazán messze vagyok az atléta termettől, mégis pozitívan lepődnek meg ismerőseim, mikor kijelentem, igen is gond nélkül le tudok futni 10km-t, ha élet-halál harcot vívnék például egy hathengeres mákosdelfinnel. Örökös gyerek maradok, aki indít, benne van minden hülyeségben és a véremben van a team spirit. Erről szól a Futóbuli szerintem. Futás, móka, kacagás, szívmasszázs. Aztán egy közös ülés a Sándor-Palotában :)"

Szia! Nagyon lényeges dolgokat említettél a kis leveledben, nagyon tetszett. Egyáltalán nem kell atléta alkatnak lenni, kizárólag az elszántság a lényeg, és úgy érzem ez benned megvan:) A buli móka és kacagás pedig (a futás után :)) a legjobb része a Futóbulinknak! Lehet hogy Te is megtapasztalhatod... ;)

"Hahóca! Hogy miért engem válassz? Nos... Mert imádok futni, és ugyanúgy a gyönyörű táj is vonz, és ez teljes mértékben feltölt energiával, úgyhogy a bulin is garantáltan jó társaságod lennék :) Én így gondolom...remélem te is ;)"

Szerintem az egyik legszebb helyszínen lehetünk a Futóbuli sorozatunkban... Úgyhogy energiából nem lesz hiány a mi részünkről sem és a jó társaságból sosem elég. Ennyi energikus ember csak találkozik valahol! :)

Címkék: heni meggyőzni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása