Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Meggyőzni Denit

2011.06.14. 12:18 JamesBonDeni

"…Először azért kezdtem futni, hogy bírjam a táncversenyeket, most már nem táncolok versenyszerűen, de a futást azóta megszerettem. Azért lenne tök jó ha együtt futnánk, mert kitartó vagyok, és mindig estére pörgök fel igazán :)

Szandra"

Szia Szandra!

Nagyon örültem annak, amit írtál, hiszen én is versenyzésre való felkészülésként kezdtem el futni, csakúgy, mint Te! Persze ezzel szerintem sokan vagyunk még így, és ebből látszik igazán, hogy a futás valamilyen szinten az állóképesség, és ezáltal a legtöbb sport alapja! Természetesen a kitartás is nélkülözhetetlen, de ehhez a Futóbulihoz a másik általad említett tulajdonságra is lesz szükség, hiszen ott bizony egész este PÖRÖGNI FOGUNK! :D

"Ha én ott leszek a csapatban 100% garantált a jókedv, futás, életerő, kacagás! Életem alapvető eleme a sport, 14 év táncmúlttal a hátam mögött jelenleg az egyetem mellett aerobik edzőként dolgozom, ahol a kemény edzések mellett fontos cél a sport megszerettetése a vendégeimmel. Gyermekként rendszeresen atletizáltam a tánc mellett, és azóta is heti rendszerességgel futok, tehát bírni fogom a tempót :) Ha szeretnél egy sportos, mosolygós, kedves cuki lányt a csapatba, szerintem jó választás leszek!

Zsuzsi"

Szia Zsuzsi!

Mintha a Futóbuli kulcsszavait olvastam volna - jókedv, futás, életerő, kacagás, sport, tánc, mosoly, cuki. :) Látom Te már igazán érted, hogy bizony a Fuss Budavár is erről fog szólni! Nagyon jó, ha bírod majd, de most nem a tempó fog dominálni, hiszen a világ egyik leggyönyörűbb "futópályáján" fogjuk magunk mögött hagyni a kilométereket. Táncos barátaid jelentkeztek már? Szólj nekik is, hiszen a buli egyedi helyszíne csak arra vár, hogy minél többen meghódítsák! Persze Cukik előnyben. :)

Címkék: meggyőzni deni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása