Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Lábadozás

2011.09.13. 17:47 MSErun

A múltkori posztban meséltem nektek róla, hogyan tartottuk a közös edzésünket a csapatommal a Margitszigeten.

Minden jól indult, de sajnos fél távnál azt éreztem, hogy nagyon nyilall a térdem. Ez sajnos lehetett amiatt is, hogy nem a megfelelő cipőben futottam. Ha van lehetőségetek, teszteljetek a cipőket, mert azok, akik térdproblémákkal küzdenek, fokozott figyelmet kell erre fordítaniuk.

A közös edzés utáni fájdalom miatt a Félmaratonig már nem futottam, maradt a heti 2, 3 spinning vagy esetleg spin race. A lány, aki az edzést tartotta, nagyon segítőkész volt, azt mondta a lényeg annyi, hogy alacsony ellenálláson végezzek folyamatos mozgást. Így is tettem, a nagy futásig nem volt komolyabb gondom. Szerencsére a Félmaraton nem jelentett akkora problémát, mint amire számítottam, a térdem csak a futás után kezdett fájni, szerencsére közben nem volt gond.

A fájdalom felerősödése miatt újra rakattam TAPE-t. A színes ragasztócsoda ezúttal a talpamra és a combomra került. A combomon lévőnek annyi volt a funkciója, hogy levegye a terhelést a lábamról. A bokámon lévő pedig a megsüllyedt boltozatot húzta feljebb. Sajnos a lúdtalp csak fokozza a térdfájdalmat. A következő lépés egy speciális lúdtalp csináltatása, amit az utcai és a futócipőbe is használni tudok. Ha van tippetek, és tapasztalatotok ilyen téren akkor kérlek, írjatok!

Most egy kis pihenés következik, marad a spinning és a porcerősítő szedése. Remélem, egy idő után helyrejön, és én is szakíthatom a kilométereket, akárcsak a többiek. 

Címkék: élménybeszámoló trio

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása