Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Legjobb születésnapi ajándék

2011.12.08. 12:03 MSErun

A történet ott kezdődik, hogy jött az ötlet, szerveznünk kellene valamit a vizsgaidőszak előtt. A hosszas ötletelés vége az lett, hogy december 6-ra esett a neves esemény, mely később a Nike Runiversity nevet kapta. Amikor meghallottam a dátumot, már finoman jeleztem kedves nagykövet társaimnak, hogy lesz mit ünnepelni, hisz engem a Mikulás hozott.

Az egész rendezvény előtt már nagyon pörögtem, rengeteg köszöntést kaptam, és persze izgultam, hogy milyen lesz az este. A hideg ellenére szép számmal képviseltették magukat az egyetemek részvevői, hiszen kit ne motiválna egy szendvics és a jó kis forraltbor a hidegben?

Én természetesen a Corvinusosok miatt "aggodalmaskodtam" leginkább, hisz ez a nyári Futóbuli sorozattól eltérően mégis egy verseny volt!

Ahogy azt később az eredmények igazolták, aggodalmam alaptalan volt. Várakozásaimon felül teljesített a csapat. Nem gondoltam hogy ennyi lelkes, 3 fokban futó diák jár az egyetemünkre!

Külön szeretném kiemelni Mizsér Fruzsit (Berkenye - a képen középen), aki a HIPER kategóriában egyetlen lányként fantasztikus idővel diadalmaskodott.

Ha már a lányoknál tartunk, meg kell említeni a Gölöncsér Flóra, Horváth Judit, Mizsér Fruzsina, Sasvári Anna négyest, akik a női váltóban 5:38-as eredményt elérve hozták el az első helyezettnek járó kupát.

A Corvinus nevét erősítve Horváth Judit érte el az első helyet TEKNŐS női kategóriában, ahol bizony felfért a srácok dobogójára is, bár itt be kellett érnie egy második hellyel. TEKNŐS kategóriában két Corvinusos versenyző hozta el az első (Juhász Róbert) és harmadik (Karkó János) helyet. A NYÚL kategóriában lányaink újabb első helyezést gyűjtöttek be Petrecz Anita révén. NYÚL fiú kategóriában 3. helyezést ért el Telek András.

A sok szép eredménynek köszönhetően a mi egyetemünk vihette haza a hatalmas serleget. Persze a többiek is kemények harcoltak, hatalmas sprinteket láttunk a BGF és a BME versenyzői részéről, nem beszélve az ELTÉ-s lányról, aki a váltóban két kört is magára vállalt!

Corvinus! Nagyon büszke vagyok rátok. Remélem jövőre ismét mi hozhatjuk haza a vándorserleget!

Köszönöm ezt a fantasztikus születésnapi ajándékot!

Persze szeretnék itt is gratulálni a BGF, BME, ELTE csapatainak és csapatkapitányainak is. Jövőre várunk mindenkit vissza!!!

Részletes eredményeket az alábbi linken találtok. Az Utánfutókat a Facebookon is elérhetitek a www.facebook.com/utanfutok2011 címen!

Címkék: élménybeszámoló futóbuli runiversity

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása