Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Felkészülés az Ironman-re: Hegyi futás

2013.01.28. 22:27 almás süti

Mindenkinek vannak álmai, céljai. Valaki azért fut, hogy karcsúbb legyen, valaki azért, hogy a mindennapi stresszt enyhítse. Az én céljaim általában olyanok, amik hallatán a barátaim mindig kinevetnek. Pontosabban olyanok, amiket nem tudnék teljesíteni – gondolják. Az én célom az, hogy mások számára – és persze számomra is – lehetetlennek tűnjön, így amikor megcsinálom, bizonyítok magamnak, hogy vagyok valaki. Nem másnak, magamnak. Gondolom, sokan vagytok még így ezzel. A most porondon lévő célom nem más, mint a nagyatádi ironman.

A felkészülést megkezdtem, még karácsonykor is futottam. Egy ilyen extrém versenyre extrém felkészülés kell, nem lehet csak úgy ímmel-ámmal csinálni. Ha én csinálok valamit, akkor azt teljes gőzzel nyomom. A mai futás sem lehetett egy unalmas kocogás, további kihívást kerestem. A választás a Váctól nem messze található 864 méter magas Nagy Hidegyhegyre esett. A parkolótól a csúcsig 12 km a táv, oda vissza az több, mint egy félmaraton. Nehezített a dolgon, hogy -8 fokot mértem a csúcstól nem messze, és persze csak grátisz volt a 20 centis hó.

Ha inspirációt akarok meríteni egy filmből, nekem a Rocky az adu ász. Ilyen körülmények mellett ma élőben is átélhettem Rocky szerepét.

almassuti_rocky.jpg

Csak hogy ne legyen unalmas a futás, egyik barátommal együtt indultunk neki a csúcsnak. Bár a táj szépségét órákon át lehetne élvezni, de azért mégis csak jobb egy futótárs. A hideg és a nagy szintkülönbség ellenére egyszer sem álltunk meg a 24 km alatt, csakis a kötelező csúcs kép elkészítésére.

almassuti_csucs.jpg

Nagyon jól esett a mozgás, higgyétek el, télen is lehet kint sportolni, mutasson a hőmérő akár -8 fokot. Ha nincs meg a kellő inspiráció, gyertek el egy közös edzésre velünk a Nike+ Run Club téli edzéseire. Akik esetleg nem riadtak meg a hidegtől és csinálják a felkészülést a nyári céljai elérése érdekében, nekik sikeres felkészülést kívánok, aki esetleg pont az Ironman-re jön velem, annak üzenem: Nincs megállást! :)

Címkék: rocky ironman felkészülés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása