Utánfutó blog

Utánfutó blog

Heni, Jenni, Mesi, Soma, Luca és Bence az Utánfutók! Ezen a blogon a futásról írnak és arról, miért jó a sport még egyetemistaként is.

Mi vagyunk az Utánfutók

Utánfutók a Facebookon is

  

Válságban

2013.01.30. 17:18 somsom

Nem is tudom, hol kezdjem.

Pár szó erejéig engedjétek meg, hogy visszatérjek a szűk egy hónappal ezelőtt kinyilvánított Újévi Fogadalmainkra. Az a helyzet, hogy én a többiekkel ellentétben nem egy időponthoz kötött célt tűztem ki, hanem az egész éven átívelő dolgot – minden hónapban legalább 100 km-t akarok lefutni. Ezzel már rögtön az elején összetűzésbe kerültem.

Nem nagyon ízlik a futás az év elején. Annak ellenére, hogy teljesen máshogy képzeltem, nem véletlen, hogy felelőtlennek tűnő fogadalmat tettem. A hónapban szégyenletes négy és fél km-t futottam, mondjuk azt a Hungaroringen.

soma_hungaroring_tomeg.jpg

Eddig csak nézőként voltam jelen, így számomra az nem csak egy sima futás volt, hanem azon az aszfaltcsíkon koptattam – volna, ha nem lett volna hó – a BRS 1000-ret, ahol egyik nagy kedvencem, Alonso a Pirellit. :)

Ez kárpótol valamelyest, viszont a tényen nem változtat, hogy sokszor kevesebbet futottam, mint terveztem. Nem tudom, hogy pontosam mi a célom ezzel a poszttal, de remélem, hogy ha írásban beszélek a dologról, a válság, amit elkaptam, hamar tovább áll.

soma_hungaroring.png

Alapvetően elég racionálisan gondolkodom, és pont emiatt kicsit félelmetes is. Van kellő mennyiségű, minőségű ruházatom, gyakorlatilag bármilyen szélsőséges időjárás legyen, tudok futni, és mégsem teszem. Kicsit érzem a nyomást is, hajlamos vagyok emiatt makacsul nem a szerint cselekedni, ahogy "kéne", de ez a "kéne" is olyan már, hogy elgondolkozom, hogy "mi az, hogy kéne?!" (Értitek?)

Magamnak szabom a tempót, mindent, mégis úgy érzem, hogy ezt kell csinálnom – valahol itt vagyok elveszve. Szeretnék futni, szeretek futni, mégsem indulok el. A cigit elengedtem, de utána legalább futottam, és működött is a rendszer. Böki a csőrömet, és csak én tudok tenni ellene, de mégsem teszek.

Ezt nevezem én futói válságnak, az pedig már csak cseresznye a habon, hogy meg is fogadtam valamit, ami miatt sok szőrt fogok veszíteni. Ti éreztetek már hasonlót?

soma_confused.jpg

Címkék: motiváció válság hungaroring

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása